Klantenservice
Garantie
Bij MA-NON staat kwaliteit voorop. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten in perfecte staat bij je worden bezorgd. Toch kan het gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of om een andere reden niet in goede conditie aankomt. Is dit bij jou het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@ma-non.nl. Voeg duidelijke foto’s van het probleem toe, zodat we direct een passend oplossing voor je kunnen vinden.
Klachten
Het kan natuurlijk voorkomen dat iets niet helemaal loopt zoals verwacht. Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@ma-non.nl. We nemen je klacht serieus en streven naar een snelle oplossing.
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je jouw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Meer informatie vind je op deze pagina.
Sinds 15 februari 2016 is er voor consumenten in de EU ook een extra mogelijkheid om klachten in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Heb je nog geen andere klachtprocedure lopen? Dan kun je jouw klacht hier eenvoudig registreren.
Bij MA-NON doen we er alles aan om jouw als klant tevreden te stellen!