Bestellen

Hoe plaats ik een order

Iets gevonden dat je leuk vindt? Plaats het product in je digitale winkelmandje via de knop 'toevoegen aan winkelmandje'. U kunt natuurlijk verder winkelen, maar houd er rekening mee dat de artikelen in uw winkelwagen pas na het plaatsen van uw bestelling voor u worden gereserveerd. Om uw bestelling af te ronden, gaat u naar uw winkelwagen en gaat u verder met afrekenen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer a.u.b. uw spamfolder, daar belanden soms bevestigingsmails. Is de betaling gelukt en is het geld van je rekening afgeschreven, dan kun je er vanuit gaan dat de bestelling goed is verwerkt en ontvang je deze de volgende werkdag. Neem bij twijfel contact met ons op via info@ma-non.nl

Heb ik een account nodig voor het plaatsen van een order?

U hoeft geen account aan te maken, u kunt gewoon afrekenen als gast wanneer u een bestelling plaatst. We raden u echter aan om u bij ons te registreren om van verschillende voordelen te genieten: u kunt uw bestelgeschiedenis bekijken, artikelen aan uw verlanglijst toevoegen en uw persoonlijke gegevens opslaan, zodat u de volgende keer sneller kunt bestellen. U kunt zich ook aanmelden om op de hoogte te blijven van nieuwe producten en acties.

Kan ik het afleveradres na afronden van de order wijzigen?

Zorg ervoor dat u het juiste afleveradres invoert of selecteert wanneer u uw bestelling plaatst. Als er iets mis is gegaan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@ma-non.nl. Als de bestelling al verzonden is, kunnen we dit niet meer wijzigen. Met het track & trace nummer dat in de bevestigingsmail staat, kun je de afleverinformatie opzoeken en zelf contact opnemen met de vervoerder. Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen.

Kan ik mijn order annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling na betaling te annuleren. Zodra je je bestelling hebt ontvangen, kun je deze aan ons retourneren. Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst geaccepteerd. Retourzending is voor eigen rekening.

Het item dat ik wil is uitverkocht. Wanneer is het weer op voorraad?

We doen ons best om uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. We raden je aan je aan te melden voor de 'restock alert' die naast het betreffende artikel verschijnt. Je ontvangt als eerste een e-mail wanneer het artikel weer beschikbaar is

Betalen

Welke betaalopties zijn er?

In de webshop van MA-NON kan er gebruik gemaakt worden van iDeal, SOFORT banking en Bancontact.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Je ontvangt altijd een bevestigingsmail zodra je betaling is voltooid, dus controleer eerst je inbox. Als je geen bevestiging hebt ontvangen en je weet niet zeker of de betaling is gelukt, raden we je aan om je bankrekening te controleren om te zien of het bedrag is afgeschreven. Als dit het geval is, kun je er gerust van uitgaan dat de bestelling goed is doorgekomen en je deze de volgende werkdag ontvangt. Zo niet, controleer dan eerst of je al je gegevens correct hebt ingevuld bij het bestellen. Als u de oorzaak van de mislukte betaling niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@ma-non.nl

Er is nog geen geld van mijn rekening afgeschreven, is mijn bestelling goed doorgekomen?

Als er geen geld van uw rekening is afgeschreven of gereserveerd, is uw bestelling mogelijk niet goed verwerkt. Dit kan ook gebeuren als u kiest voor een gedeeltelijke betaling of betalen via factuurservice. Neem dan contact met ons op via info@ma-non.nl, zij helpen je verder.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Binnen een uur na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Zorg ervoor dat u uw spam-map controleert, omdat bevestigingsmails daar soms terechtkomen. Mocht je geen bevestiging ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via info@ma-non.nl.

Verzending en retouneren

To which countries does MA-NON deliver?

MA-NON verzend naar Nederland, Belgie, Duitsland en Frankrijk. Verzenden naar een ander land? Neem dan contact op met de klantenservice via info@ma-non.nl

Hoe weet ik wanneer mijn pakket vanuit het magazijn wordt verzonden?

Wanneer uw pakket het magazijn verlaat, sturen we u een e-mail waarin staat dat uw pakket onderweg is, samen met een track & trace-link om uw pakket te volgen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang? Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Binnen Nederland geldt dat als je bestelling op werkdagen voor 17:00 uur is geplaatst, deze dezelfde dag nog wordt verzonden. U kunt uw bestelling de in 2-3 werkdagen verwachten. Bestel je op zaterdag of zondag, dan vragen we je nog even geduld: je kunt je bestelling de volgende dinsdag verwachten. Voor bestellingen die naar een land buiten Nederland worden verzonden, kan de bezorging iets langer duren.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending aan voor alle bestellingen boven de €25 binnen Nederland. Gratis verzending voor Belgie, Duitsland en Frankrijk is €35. Voor bestellingen met een lagere waarde worden de bezorgkosten berekend op de afrekenpagina. De standaard verzendkosten zijn: Nederland: €3,00. België, Duitsland en Frankrijk: €6,00

Hoe kan ik mijn levering volgen?

U kunt uw bestelling volgen met het track & trace nummer dat u ontvangt van de bezorgdienst nadat het pakket door ons is verzonden.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een servicepunt?

Het is helaas niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een servicepunt als afleverlocatie te selecteren. Nadat je de e-mail met je track & trace-nummer hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de bezorgservice om een ​​afspraak te maken voor aflevering bij een servicepunt.

Er staat dat mijn bestelling is afgeleverd maar ik heb niets ontvangen, wat moet ik doen?

Als je je bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de verzendservice met je track & trace nummer.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat er iets mis is gegaan bij het verwerken van uw bestelling. Neem dan contact met ons op via info@ma-non.nl zodat we dit op werkdagen binnen 24 uur voor je kunnen oplossen.

Wat is het retourbeleid?

Als u een of alle artikelen uit uw bestelling wilt retourneren of ruilen, accepteren wij retourverzoeken binnen 14 dagen na ontvangst.

Hoe kan ik een product retourneren?

Als u om welke reden dan ook artikelen uit uw bestelling wilt retourneren, accepteren wij retourzendingen binnen 14 dagen na de verzenddatum van de bestelling. De retour verzendkosten zijn voor eigen rekening. Retourzendingen worden binnen zeven werkdagen na aankomst in onze vestiging verwerkt. Je ontvangt hiervan een bevestiging in de vorm van een creditnota, waarna je geld binnen enkele dagen via de door jou gebruikte betaalmethode wordt teruggestort. Ga voor meer informatie over het retourneren van artikelen naar onze pagina verzenden en retourneren.

Ik heb meer dan zeven dagen geleden een artikel geretourneerd maar nog niets gehoord, wat moet ik doen?

Als je je retourzending meer dan zeven werkdagen geleden hebt verzonden en je hebt geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@ma-non.nl. Houd een kopie bij de hand van het track & trace-record dat u hebt ontvangen als bewijs van de retourzending.

Algemeen

Hoe verwerkt MA-NON mijn persoonsgegevens?

Wij gaan zo goed en veilig mogelijk om met uw persoonsgegevens. Hoe we dat doen staat beschreven in onze Privacyverklaring.

Hoe kan ik een klacht indienen?

MA-NON streeft ernaar producten aan te bieden die aan uw verwachtingen voldoen. Het spijt ons dan ook zeer als dit om de een of andere reden niet is gelukt en we zullen ons best doen om het goed te maken. Voor het indienen van een klacht kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@ma-non.nl, zij helpen u graag verder.

Heb je nog andere vragen?

Voel je vrij om contact op te nemen met MA-NON.nl dit kan door e-mail; info@ma-non.nl of via onze social media kanalen, Instagram en Facebook @ma.non.nl

We helpen je zo snel mogelijk en streven ernaar om je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. In de tussentijd vindt u wellicht het antwoord op uw vraag in onze FAQ.

Customer Service

Call us +31 3 12123401 or send us
a e-mail info@ma-non.nl